Informatie
We zijn trots op onze handgemaakte producten. Natuurlijk hopen we dat alles duidelijk is op onze website maar hieronder vind je veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag en kan je het niet vinden neem dan contact met ons op.
Veelgestelde Vragen
Hoe bestel ik bij jullie?
Om te bestellen, voeg je de producten toe aan je winkelwagen, kies je de gewenste bezorgmethode, selecteer je een betaaloptie (zoals iDeal, PayPal, creditcard of Klarna), controleer je je bestelling en voltooi je de betaling. Na het afronden ontvang je een bevestigingsmail en informatie over de status van je bestelling.
Is er een minimum bestelbedrag?
Wij hanteren geen minimum bestelbedrag.
Hoe kan ik betalen?
In onze webshop kun je betalen met iDEAL, creditcard of digitale portemonnees zoals PayPal en Apple Pay/Google Pay.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wilt u de order annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de gewenste aanpassingen te doen. Dit is uiteraard mogelijk zolang de order nog niet verzonden is.
Wat is jullie retourbeleid?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De producten die gepersonaliseerd of speciaal op maat gemaakt worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden producten bedoeld die worden gepersonaliseerd met een naam of andere tekst. Ook punniknamen kunnen niet retour. Mocht er sprake zijn van een drukfout of productiefout, dan dient u binnen 30 dagen na ontvangst hier zelf contact met ons over op te nemen. Binnen de 30 dagen zullen we het product opnieuw produceren of maken. Na 30 dagen kunnen we helaas niks meer voor u betekenen.
Hoe snel komt mijn bestelling aan?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen omdat sommige producten speciaal voor u (op maat) gemaakt worden. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om op afspraak de bestelling af te halen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen.
Staan jullie ook op beurzen/markten of braderieën?
Wij staan op diverse markten en braderieën per jaar. U vind op de homepagina een actueel overzicht van alle beurzen waar wij te vinden zijn.